Портфоліо

м. Київ, вул. Марка Вовчка, 18А

Український транспортно - логістичний центр

Основні передумови і стартові вимоги до проекту

З метою підвищення рівня якості надання інформаційних послуг клієнтам залізничного транспорту України та організації зворотного зв'язку Українським транспортно - логістичним центром (УТЛЦ) УЖД були поставлені наступні завдання:

  • створити власний контактний центр для обслуговування контрагентів УЖД;
  • автоматизувати прийом звернень користувачів залізничного транспорту і надання консультацій контрагентам з питань залізничних перевезень і супутніх послуг;
  • максимально скоротити терміни опрацювання проблемних питань, пов'язаних з організацією вантажних перевезень, і, в разі необхідності, автоматизувати процес формування і постановки, пов'язаних з цим процесом завдань фахівцям головних управлінь, управлінь, залізниць і підприємств залізничного транспорту, підлеглих УЖД;
  • створення єдиної синхронізованою інформаційно-технічної бази знань УТЛЦ і інтеграції, пов'язаних з цим процесом інформаційних систем з метою подальшого надання оперативних даних по укладених контрактах і угодах.

У зв'язку з цим консультантами ProNET було запропоновано комплексне рішення, в основу якого було закладено телефонна станція - Avaya Aura Call Center Elite та ECM платформа Directum.

Технічні особливості проекту
 
В ході реалізації проекту були виконані наступні роботи:

  • Реалізована стикування Directum з телефонною станцією Avaya Aura Call Center Elite з використанням бібліотеки інтерфейсу прямого доступу TSAPI до сервера телефонної станції.
  • Спроектована і реалізована єдина база знань - типових питань і стандартних відповідей контакту і для подальшої організації статистичних та аналітичних операцій. За допомогою відповідного блоку Directum оператор отримав можливість миттєво отримувати всю необхідну інформацію про контакт і організації, яку він представляє. А також, можливість управляти коштами комунікації з клієнтом: дзвінками, електропошту з набором стандартних відповідей, складати і редагувати маркетингові списки і т.д.
  • Для надання автоматизованих пошукових операцій була створена глобальна і структурована адресна книга абонентів підприємства, яка дозволяє швидко знайти запитуваної співробітника.
  • Також, для надання відповідей на різноманітні питання була організована інформаційно-технічна база знань підприємства.
    З метою організації статистичного / аналітичного блоку розроблені різноманітні звіти для операторів, супервізорів і керівників.
  • Проведена консолідація всіх інформаційних систем, що беруть участь в зборі, зберіганні та обробці інформації про договірні відносини з контрагентами, а саме забезпечена щоденна синхронізація даних контактного центру, системи ведення договорів на основі SQL Server Oracle і 1-С. А також реалізована синхронізація в On-line режимі, тобто, отримання фінансових даних за запитом.
  • Реалізована додаткова можливість для оператора - підготовка завдань на відпрацювання складних питань відповідальними технічними фахівцями УТЛЦ, з функцією контролю над термінами їх виконання.

Інші реалізовані проекти

АТ «ТАСКОМБАНК»

У травні 2019 року компанією ПРОНЕТ був реалізований проект по впровадженню системи обробки заявок OTRS для автоматизації роботи служби Service Desk в АТ «ТАСкомбанк». Основною метою проекту є оптимізація і автоматизація процесів управління послугами, які надаються в банку.

ПрАТ «Консюмерс-Скло-Зоря»

На протязі 2016-2019 р.р. компанією Пронет було реалізовано декілька контрактів для ПрАТ «Консюмерс-Скло-Зоря» по модернізації, розширенню та супроводу наявної інфраструктури систем безпеки (СКУД). Метою модернізації було забезпечення контролю доступу на територію підприємства Замовника та контроль робочого часу.

ПрАТ “Консюмерс-Скло-Зоря”

На протязі кількох років компанія Пронет та ПрАТ «Консюмерс-Скло-Зоря» тісно співпрацюють. За 2016-2019 р.р. нами було виконано декілька контрактів, предметом яких було виконання робіт по модернізації, розширенню та супроводу, на базі розроблених проектів, інформаційного комплексу (СКС, ЛОМ) для ПрАТ «Консюмерс-Скло-Зоря».

ПрАТ «СМАРТ-ХОЛДИНГ»

Компанія Пронет виконала контракт з ПрАТ «СМАРТ-ХОЛДИНГ», за яким були реалізовані роботи по модернізації аудіо візуального комплексу та інтеграції системи відео конференц зв'язку.

ТОВ «РУДОМАЙН»

Компанія Пронет виконала контракт з ТОВ «РУДОМАЙН» по виконанню проектних, монтажних і пуско-налагоджувальних робіт з побудови системи охоронного відеоспостереження на об'єкті Шахта Артем 1,ГД ШУ, по підземного видобутку руди.

Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру»

Пронет, на базі розробленого проекту, виконало контракт по модернізації розподіленої, захищенної інфраструктури ДП «Центр державного земельного кадастру».

Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру»

Пронет виконало контракт по модернізації серверного парку та віртуального середовища основного та резервного ЦОД з використанням обладнання Dell для ДП «Центр державного земельного кадастру». До складу послуг входило постачання обладнання та роботи з введення в експлуатацію.

ПрАТ «СМАРТ-ХОЛДИНГ»

Компанія Пронет виконала контракт з ПрАТ «СМАРТ-ХОЛДИНГ», за яким були реалізовані проектні, монтажні та пуско-налагоджувальні роботи по побудові аудіо візуального комплексу, з урахуванням розробки графічного інтерфейсу для інтерактивного управління елементами комплексу.

ПАО «Запоріжсталь»

Компанія Пронет на протязі 2016 - 2018 років виконала декілька контрактів з ПАО «Запоріжсталь». Серед наданих послуг: модернізація парку промислових ПК, що використовуються в системі автоматизації вагових модернізація систем візуалізації диспетчерських, з використання устаткування Samsung

ПрАТ «Консюмерс-Скло-Зоря»

На протязі 2017-2019 р.р. компанією Пронет було реалізовано декілька контрактів для ПрАТ «Консюмерс-Скло-Зоря» по модернізації, розширенню та супроводу наявної інфраструктури відеоспостереження. Метою модернізації було забезпечення безпеки працівників підприємства Замовника та контроль робочого процесу.